Tidig dag is my passion!

Åh vad det är skönt att sluta tidigt, tyvärr så är det bara varranan vecka men sen så HADE vi fredagarna, men nu ska man ju ha elevens val, så sjukt onödigt?! Nu ska jag plugga svenska, engelska, historia, spanska och matte... 5 HELA ÄMNEN SKA JAG PLUGGA NU NÄR MAN SLUTAT TIDIGARE?!?! Aja, ush får väl tänka på det som kommer efter pluggandet och på fredag är det sista fredagen utan elevens val och den fredagen ska vi bara se på teater för vi hinner inte till jumpan så det blir gött! Senare idag ska jag och irma ner till järntorget och pröva några danser. men nu ska jag städa buren oxå kom jag på för det luktar en aning, har ett marsvin för er som undrar haha.
Juste, idag hade jag på mig vit blus- bik bok jeans-fornarina linne- usa någonstans och skor- nilsson shoes och min "reserv" jacka, åhh snart är min RIKTIGA jacka klar, den är på lagning för den gick sönder, fan för det! hehe....
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0