Nej! nej nej nej nej nej!

Jag ååårrrkkkaaaarrrr inte merr! Nu har jag blivit sjuk oxå! så jag e hemma imon, om ni inte ser mej i skolan imon. för då e jag fortfarande sjuk men jag var tvungen att gå ändå.

Nu e det en vecka kvar. Och jag e sjuk. Och gissa varför jag e sjuk? inte för jag har sprunigt runt i shorts och linne, ne för min eller vår panna gick sönder, den som gör det varmt! Så då viste ju inte nån hhur man fixar den, eftersom inte pappa e hemma. Men så vi sov en natt i KYYLLA typ! asså nooo varme! typ sova utomhus. Och då fick jag tbx min ont i halsen som jag har haft inna i vinter så jag inte kunnat gö nått utan bara äta mej fet! JO den fina ont i halsen har jag fått tbx! MMM! myysit va?!

och så bor ju min käre mormor här för min mamma typ inte kan lita på oss. Och hon e ju lagom rolig. Om det e nån som vill ha en lite förkyld mej hemma hos sig denna veckan så går det typ Jätte bra för mej!

ne nu ska jag inte klaga mer, för då blir det ett långt inlägg på mina klagomål och problem. Fast jag måste bara klaga på JULIA! ah jag tycker du e redigt dålig på att blogga.

(ingen bild idag, besvikna?)
/irma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0