Dagens snilleblixtrar! (måste läsas!)

vi var i bamba och lysnade på en kör som sjöng på svenska mest och sen lite japanska och nya zelenskt typ.
och då efter första låten som var på svenska så frågade hon så här snillit;
-är de svenska? :S
-eee julia de sjuger ju på svenska...så vad tror du?

och sen när shadi ringde förut till våran hem telefon och jag svarade då... och då hon bah....
-men kan jag komma nu?
- ah
-men e ni hemma hos dej eller julia?.... oj just det jag ringde till hemtelefonen, hehe :D

shadi e lite mer snabb tänkt än julia så hon kom på det... men inte lilla julia som nog inte har så många järn celler kvar.. tror hon tappa dom när jag var i australien.. för innan så var hon tex inte rädd för småkryp men nu är hon fan livrädd!!

ah sensträck irma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0