Dansuppvisning, √

Har haft dansuppvisning idag, riktigt kul asså! :D ågot jag vill göra om! "på scenen hör jag hemma".... höhö kanske inte men reedigt kul va det! Malva, Shadi och Lovisa va ju där så det var Gr8! Jag såg dock inte Shadis och Lovisa och Malvas dans :/ Malva och Lovisa dansar samma ser ni, jag en med malva och en själv, och shadi själv kan man ju säga, eller hon känner ju sina i sin grupp men aja, har inga bilder, hade ingen mobil eller kamera, inte så good kanske men ah det vart en kuul dag! Lite sorgligt nu då va att det inte e nån mer dans, tagga efter sommarlovet då, ska prova mycket danser då, men Jazzen ska jag i alla fall fortsätta i :thumbup: Ne nu ska jag plugga könsorgan, kul huh? haha


Vi va på möllan, i Mölndal!

/Jullia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0