Nya inköp

En bikini toppp- Bik Bok


dem e såhär olika, haha märkte det typ nu hemma, eller ne visste nog det men tänkte inte, det var denna jag lämna till baka, jag skulle köpt vita trosor oxå, men såg inte dem igår med mamma, todde dem var slut, men så fanns dem där igår, hon som jobba där sa tom att dem var slut.. aja, bara att köpa dem nån gång, på lörda kanske, med mamma ska jag in då kanske, får se!

Och idag så pkte jag in med Malin och så fikade vi nere på Nk's typ nedre plan med typ köks prylar och sådana stuff och där ligger typ ett amerikanskt insperart cafe, AS BALLT e det, man kan köpa as mycket grejjor typ som är amerkanskt (inom matoch sånt) men jag köpte värsta marängen, den goast någsin då va?!

det va polka i, och den var seg och bah MMMM!! Ni måste pröva! Och amlin tog den maffigaste chokladtårt biten ever jag sett och den goaste oxå, den var god till man tog den 4:de biten, då va man mätt och spy färdig men det va för jävla gott!
Sen köpte jag en Linne blus typ, frå Saint Tropez, på fiorucci! Om den affärn va min gaderob?!
Meningen va ju att jag skulle köpa Marc Jacobs fodrlet, men endå tvaka jag på det men flickan/figuren på och det röda var borta, men det skulle komma in typ nya färger och mönster i juli, väntar tills då, det eju ingen brådska! :)

Man ser lte såhär leopard på bilden till höger, och det e för ag har en bandou bh eller va det heter som e i leopard, från london btw! Ska dra nu men ses jaaoo!
PUss/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0