asså mååste bara läsa allt gubbs

nu sitter jag i badrummet och har lagt på ett lager på mina starckas trasig naglar. ska lägga på två till som bygger upp dom på nått sått. och sen kanske mål dom, får se tror inte det men ah.
på morgonen hade vi iaf match och det gick bra tycker jag vi e så gryyma va! gi gjorde iaf ett mål :) och sen när jag kom hem så stretchade jag och lite styrke träning oxå och så såklat yooggaa! :D så sjukt sjöönt e det!

men nu glömde jag av vad det var jag skulle skriva men nu komm ajg på det igen. och det var att efter träningen iimon ska jag springa slingan två vara minst! för jag e såååå beeeesviken på mig själv!
och så nu e jag jätte hungrig och vill ha mat. en salad eller typ såppa. man blir mätt längre av det. bra för ett matvark som migg.
men nu sitter julia här bervid mig hon komm nyss. och eeee ah. nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. men torr jag ska ta bort det sista stycket för det vaaaar baaah så onödigt. men det får vara kvar om nu någon har läst hit... inte för jag skulle tro det så nu kan jag skriva vääärrrst hemlisen och ni som inte årkade läsa hit, kommmer sååå ångra err! :D hehe men tuvärr har jag bah en hemlis och den e min.eller jag har massa om man tränker efet. haha oj muskien skräms. och jag får ont i nacken av att sitta här.

så ha det görran då va.

(fatta va fina mina naglar blev (om man gämfär med minnan då) och min dator blir oljig av oljan som jag har på naglarna när jag skriver... jobbiiit

och en fiiin  bild oxå va?


/irrrmaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0