11 11 11 11 11, och man gasar runt i en lastbil!

Idag e det ju den 11/11/11 och då klockan 11.11 tänkte jag önska för då e det ju 111111111111 ah men tror ni inte jag missa det men en minut :( ussh va jag blev lesen.

Men iaf så var det sista dagen på "jobbet" volvo och då kom en av mina "jobbarkompisar" på att jag skulle ju få köra en last bil!!!!

Så idag har jag alltså kört en lastbil!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag dör typ, det var fan det roligast! :D Fick gasa runt på en grusplan bland alla fabriker! Och han som fixade så jag fick köra satte sig brevid och sen när jag gasat iväg så han ba " Det är nog bäst att jag sätter men bakom det här, så jag kan dra koppligen om det skulle behövas" (tror det e koppligen som gör så den kan nöd stanna) hehehe ;)  Tog nog i lite mer än vad han hade tänkt sig ;) hihihihi

En sånn här körde jag!

men skulle igentligen kört en men släp men det var fullt på övnigsbanan så det blev inte så, men han sa att jag kunde komma tbx och köra på riktigt! ;) tror inte jag bangar det!

Detta e en med släp.


Så nu vet jag iaf allt om lastbilar! De har massa finesser! Och dom e så jävla stora, lite läskiga att köra men jääävliigt kuuullll!!!




Kommentarer
Postat av: tessa

vet jag att jag kommer iaf inte åka bil med dig när du tar ditt körkort eller du kanske aldrig tar det eftersom du gasar ihjäl körkorts läraren...

2011-11-11 @ 17:09:25
URL: http://tessatamara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0