FFFFFFMMMMMMLLLLLLL!!!!!

jag e så lesen på mej nu asså! j***** fitt hud! :( jag hatar min hud! jag kan ju inte använda några produkter alls utan att jag ser ut som en tomat eller en prickig korv :(

Men sen har jag trott att jag har kunnat ha vissa produkter i ansiktet iaf men så igå kom jag och mamma på att jag nog var alergisk mot mittt ansikts smink oxå!
För när jag har tagit på bassminket i ansiktet, som är ganska mkt grejer för det ska täcka allt men iaf så är färgen bra, kanske lite brunare men det e ju det man vill ha så. Men sen efter en stund e jag typ mer orange och gissar att det blir blandningen av mitt röda ansikte och sminket och så får jag jätte varma kinder och öron. och sen när jag tar av det ser jag hur uppsvullen mitt anssikte e, usssh ser hemsk ut. (kan kanske lägga ut en bild, troligtvis inte)
Men innan har jag ba tänkt att det var för jag tar bort sminket och så blir huden irriterad av det.
Men nu tror jag inte det längre. :(

Och en till sak som e väldigt jobbigt är att jag nog är alergisk mot brun utan sol, eller de jag provat iaf, har ju inte prövat alla märken som finns. Men så säger mamma att jag nog oxå är alergisk mot solariesol oxå! För hon solade mkt och sen fick hon någon sånn alergisk reaktion och gick till doktorn och han ba nej du får absolut inte sola mer. Och hon sa att när jag solar så blir jag som hon blev typ innan hon fick reaktionen sååå FML! kan ba bli brun på "riktig" sol då :( kommer få vara blevfis hela vintern.

(oj värsta uttalandet här, hahahahaah)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0